جالب است بدانید که تصور بسیاری از بیمارانی که برای انجام جراحی ایمپلنت دندان مراجعه می کنند و یا اکثرا بیمارانی که به جراحی ایمپلنت دندان نیاز دارند و آن را پشت گوششان می اندازند این است که جراحی ایمپلنت دندان خیلی دردناک است.بهتر است بدانید که شما در حین انجام جراحی ایمپلنت دندان در بی حسی کامل به سر می برید و دردی را احساس نمی کنید اما پس از انجام جراحی ایمپلنت دندان ممکن است احساس ناراحتی و درد کنید که به موارد بسیاری بستگی دارد از جمله :

• تعداد ایمپلنت دندانی که دریافت می کنید. وقتی بیش از یک یا دو ایمپلنت دریافت می کنید، احتمال ایجاد ناراحتی بیشتری وجود دارد.
  • آیا بلافاصله بعد از کشیدن دندان ایمپلنت دریافت می کنید. در این موارد عمدتا احتمال احساس درد بعد از گذاشتن ایمپلنت مربوط به کشیدن دندان هست.
بهترین متخصص ایمپلنت

درد ایمپلنت در روزهای پس از جراحی :

به یاد داشته باشید که بعد از انجام جراحی ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی خوب   در غرب تهران باید منتظر درد خفیفی باشید. که البته این درد با مسکن قابل کنترل است. این درد پس از کاشت ایمپلنت در غرب تهران معمولا بین 3 تا 7 روز طول می کشد اما اگر مدت زمان بیشتری ادامه داشت حتما به دندانپزشک خود اطلاع دهید.
  • اگر درد دندان شما بیش از ده روز تا دو هفته طول کشید حتما با دندانپزشک خود تماس بگیرید، احتمال عفونت ایمپلنت وجود دارد.

درد ایمپلنت دندان ، 3 تا 4 ماه پس از گذاشتن ایمپلنت دندان :

چرا ممکن است در این زمان درد داشته باشیم :
  • آلرژی
  • بهداشت ضعیف دهان
  • بیماری های خود ایمنی
  • آسیب به عصب حین گذاشتن ایمپلنت دندان
  • در ایمپلنت های فوری هم بعضا این اتفاق می افتد.

علل درد ایمپلنت دندان بعد از یک سال :

• دندان قروچه
  • لثه چسبنده ناکافی