خدمات جراحی و کشیدن دندانپزشکی تخصصی دکتر مهرداد نقشینه

غالبا علت کشیدن دندان، پوسیدگى بیش از حد آن، در مواردى حفظ دندان هاى مجاور و جلوگیرى از پوسیدگى دندان های مجاور و یا فشار به آن ها است. در مواردى که دندان شکسته شده است، کشیدن دندان و ریشه آن در دستور کار قرار مى گیرد. کشیدن دندان و ریشه بعضا همراه با جراحى لثه صورت مى گیرد. منظور از جراحى، کشیدن دندان و بخیه لثه در صورت نیاز است که با توجه به حساسیت امور مربوط به لثه، مراجعه به دندانپزشک با تجربه توصیه مى شود. در مواردى که دندان درون لثه رشد کرده و تمام آن و یا قسمتى از آن اصطلاحا به صورت نهفته مى باشد، اصطلاحا جراحى دندان نهفته صورت مى گیرد که این درمان حتما باید توسط دندانپزشک متخصص جراح لثه صورت پذیرد.

دندانپزشکی تخصصی دکتر مهرداد نقشینه در غرب تهران دارای بهترین متخصصین جراحی لثه در غرب تهران می باشد

برای کشیدن دندان چه کارهایی برای آماده سازی انجام دهیم؟

قبل از انجام این کار، دندانپزشک شما یک عکس اشعه ایکس از دندان شما می گیرد. اطمینان حاصل کنید که دندانپزشک خود را در مورد هر یک از داروهایی که مصرف می کنید و داروهای بدون نسخه مطلع کنید

همچنین در مورد هر یک از شرایط زیر به دندانپزشک خود بگویید:

• یک نقص مادرزادی قلب
  • بیماری کبد
  • بیماری کلیوی
  • فشار خون
  •  مفصل مصنوعی
  • دریچه قلب آسیب دیده
  • بیماری آدرنال
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • تاریخچه اندوکاردیت باکتریایی

ممکن است در روزهای پیش از جراحی، آنتی بیوتیک ها تجویز شوند و میتواند دلایل زیر را داشته باشد:

• انتظار می رود جراحی شما طولانی باشد
  • شما یک عفونت یا یک سیستم ایمنی ضعیف دارید
  • شما یک وضعیت پزشکی خاص دارید

روش کشیدن دندان چگونه است؟

کشیدن دندان یا به صورت ساده یا جراحی، بسته به اینکه دندان شما قابل مشاهده است یا پنهان است انجام می شود

استخراج ساده
شما به صورت موضعی بیهوش خواهید شد که ناحیه اطراف دندان شما را خنثی می کند تا در طول درمان احساس فشار و درد نکنید. سپس دندانپزشک نسبت به کشیدن دندان اقدام می کند

استخراج جراحی