قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان و دندانپزشکی زیبایی جز درمان هایی است که در مراکز متعدد متفاوت است و برای بسیاری از افراد قیمت لمینت دندان قابل اهمیت است

قیمت لمینت دندان

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان پوسته های نازک و رنگی هستند که برای بهبود ظاهر دندان به سطح جلوی دندان وصل میشوند. لمینت ها غالباً از جنس پرسلن یا کامپوزیت رزین ساخته می شوند و به طور دائم به دندان های شما متصل می شوند

نمونه ای از لمینت دندان به کار رفته برای یکی از بیماران کلینیک تخصصی دندانپزشکی مهراد :

قیمت لمینت دندان

از لمینت دندان می توان برای درمان زیبایی ، از جمله دندان های خرد شده ، شکسته ، تغییر رنگ داده و یا دندان هایی کوچکتر از حد متوسط هستند ​​استفاده کرد.

بعضی از افراد ممکن است فقط در مورد دندان شکسته یا تراشیده شده از لمینت دندان استفاده کنند و همچنین اینکه قیمت لمینت دندان برای بسیاری از افراد قابل اهمیت است

تعداد بیماران زیادی هستند که نمی دانند نیاز به چه روش درمانی دارند و اشتباها دندانپزشکی که تخصص در زمینه مورد نظر را ندارد درمان اشتباه را برای بیمار در نظر میگیرد. ممکن است بیماری با روش بلیچینگ و سفید کردن دندان مشکلش حل شود در صورتیکه دندانپزشک روش لمینت دندان را پیشنهاد می کند و قیمت لمینت دندان برای بیمار مهم است بین این دو روش درمانی تفاوت زیادی وجود دارد و همچنین از نظر قیمت و هزینه نیز قیمت لمینت دندان و هزینه بلیچینگ متفاوت است.

برای آگاهی از هزینه بلیچینگ دندان با دندانپزشکی تماس بگیرید .

قیمت لمینت دندان در دندانپزشکی تخصصی دکتر مهرداد نقشینه :

لمینت دندان ( روکش تمام پرسلن )1 میلیون و هفتصد هزار تومان

*** لمینت دندان فقط روی سطح دندان قرار میگیرد و جز موارد استثنا

*** لمینت دندان در دندانپزشکی دکتر مهرداد نقشینه در غرب تهران توسط متخصص انجام میگیرد

قیمت لمینت دندان و عوامل موثر بر آن :

قیمت لمینت دندان از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است ، اگرچه قیمت لمینت دندان معمولاً در حد کمی بالا و پایین دارد اما معمولا قیمت لمینت دندان علاوه بر تعداد روکش هایی که یک بیمار برای قرار دادن انتخاب کرده است ، موارد مختلفی وجود دارد که می تواند بر قیمت  کامل قرار گرفتن لمینت ها تأثیر بگذارد. این عوامل تاثیر گذار بر قیمت لمینت دندان عبارتند از:

  • نوع لمینت دندان مورد استفاده بر قیمت لمینت دندان تاثیر گذار است: لمینت دندان را می توان از چندین نوع مواد دندانپزشکی تهیه کرد. علاوه بر این ، روش های پیشرفته قرار دادن لمینت دندان وجود دارد که می تواند بر قیمت لمینت دندان تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، روکشهای بدون آمادگی یا روکشهای ساخته شده CEREC® اغلب دارای برچسب قیمت بالاتری هستند.

  • تجربه دندانپزشک زیبایی که کار لمینت دندان را بصورت تخصص انجام میدهد: به طور معمول ، دندانپزشکان زیبایی باکیفیت بیشتری برای قرار دادن لمینت دندان نسبت به همکاران کم تجربه خود اقدام میکنند که این امر خود در قیمت لمینت دندان تاثیر گذار و از طرفی هم شما نگرانی در مورد زیبایی کار خود نخواهید داشت و هرچند قیمت لمینت دندان بیشتری را پرداخته اید اما از زیبایی دندان خود اطمینان دارید.

انواع مختلف لمینت دندان وجود دارد و انواع آنها در قیمت لمینت دندان تاثیرگذار است به همین دلیل است که شما باید یک قرار ملاقات را در دندانپزشکی خوب در غرب تهران رزرو کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ونیر کامپوزیت

روکش های کامپوزیتی از رزین سفید ساخته شده است که مستقیم توسط متخصص دندانپزشک زیبایی روی دندان ها شکل داده می شود و با استفاده از چسبهای بسیار قوی ، مستقیماً روی دندان شما چسبانده می شود. یک قرار ملاقات تنها برای این روش کافی است، که لبخند خیره کننده شما را به ارمغان می آورد و هرگونه نقص را پنهان می کند. و همچنین با مشاوره رایگان میتوانید از قیمت کامپوزیت ونیر نیز مطلع شوید

لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی از جنس سرامیک است که به آن پرسلن ونیر هم گفته میشود. این نوع لمینت دندان روی سطح دندان تراش خورده چسبانده می شود.

مزایای درمان لمینت دندان :

1_ بدون نیاز به بی حسی

2_  انجام درمان تنها در 2 جلسه

3_  زیبایی چشمگیر و طبیعی

4 _  عدم رنگ پذیری

5 _  مقاومت بسیار بالا

6- قیمت مناسب لمینت دندان نسبت به زیبایی چشمگیر آن

شرایط انجام لمینت دندان :

برای انجام درمان لمینت دندان شریط خاصی لازم است ، شرایط فک و لثه باید مطلوب باید که این شرایط را دکتر دندانپزشک تشخیص می دهد که بیمار شرایط لازم برای درمان لمینت دندان را دارا می باشد یا نه،احیاناً اگر بیماری مشکل فکی یا تحلیل لثه یا نیاز به ارتودنسی داشته باشد برای انجام این درمان مناسب نمی باشد. بیماری که از هر لحاظ برای درمان لمینت دندان مناسب باشد. در طی دو مرحله این درمان انجام می شود. ابتدا بیمار در جلسه اول با تراش دندان ها در حد چند میل و بدون آسیب به دندان تراش خورده می شود و بعد از آن مرحله قالبگیری انجام می شود.

بعد از انجام درمان لمینت دندان بیمار باید بهداشت دهان و دندان خود را کاملا رعایت کند. از فشار زیاد یا ضربه زدن به دندان خودداری کنند. نخ دندان حتما استفاده شود و هر ۶ ماه یکبار برای چکاپ به دندانپزشک خود مراجعه کنند. شما به راحتی می توانید بدون فشار به دندان های زیرین و دندان های لمینت شده غذا میل کنید.

عواملی که به لمینت دندان آسیب می رساند و قیمت لمینت دندان را افزایش می دهد چیست ؟

اتفاقات مختلفى ممكن است به لمينت دندان آسيب بزند. از يک تخمه شكستن ساده تا ضربه هاى شديد تر ممكن است باعث لب پر شدن يا شكستگى لمينت دندان شود. اين اتفاقات ممكن است به اين دليل به وجود بيايد كه لمينت دندان مطابق با استاندارد هاى دهان بيمار ساخته نشده يا بالانس نيست.

در مراحل اولیه لمینت دندان از خوردن خوراکی های زیر بپرهیزید :

  • گوشت که نیاز به جویدن قابل توجهی دارد، مانند استیک
  • یخ، آب نبات سخت، سیب و دیگر غذاهای سخت

  • چیپس، سیب زمینی و سایر غذاهای سفت و سخت

  • غذاهایی که می توانند دندان ها را لکه دار کنند، مانند قهوه، چای،سس گوجه فرنگی، گوجه فرنگی و انواع توت ها

حتی زمانیکه لمینت دندان به صورت دائمی روی دندان شما قرار گرفت باید موارد بالا را رعایت کنید و از خوردن خوراکی ها بپرهیزید متاسفانه لمينت دندان قابليت بازسازى و ترميم ندارد، البته در شرايط خاصى ميتوان آن را ترميم كرد كه بسيار محدود است و به زيبايى قبل نيست.

لبخند شما ميتواند به جذاب ترين شكل ممكن خود تبديل شود، اگر كه بهترين روش اصلاح لبخند برای شما انتخاب شود و اين فقط با مراجعه به يك متخصص زيبايى و باتجربه امکان پذیر میباشد.

در تصاوير بالا لمينت هاى سراميكى روى دندان هاى اوليه رو پوشش دادند و يك لبخند زيبا، بى نقص و گيرا رو به وجود آوردند.

قیمت لمینت دندان

در تصوير رو به رو قبل و بعد درمان زيبايى با ونير هاى سراميكى را مشاهده مي كنيد. اين شخص قبل از درمان دندان هاى مرتبى داشتند، اما شكل دندان ها با يک ديگر هماهنگ نبود و رنگ دندان ها تغيير پيدا كرده بود. به وسيله ى ونير هاى سراميكى يا همان لمينيت لبخند اين شخص اصلاح شد.

درمان لمینت دندان برای چه افرادی مناسب نیست ؟

کسانی که عادت به دندان قروچه دارند و یا زیاد ترشی یا مواد اسیدی می خورند و همچنین افرادی که بیماری های مفصلی دارند و مهم تر از همه کسانی که بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی کنند، نباید از روش درمان لمینت دندان استفاده کنند زیرا درمان لمینت دندان مستلزم استفاده منظم از نخ دندان و مسواک می باشد.افرادی که سایش مینای دندان شدیدی دارند و بافت مینای دندان آن ها کافی نیست. این افراد باید به جای درمان لمینت دندان از انواع روکش دندان استفاده کنند.

تصوير اول مربوط به لمينت دندان هاى يكی از مراجعين می باشد. اگر اسلايد بعدی را مشاهده كنيد، مدل گچی فک و دندان های اين شخص را مشاهده می كنيد. همانطور كه پيدا است، اين شخص به دليل مشكلات فكی كه داشتند نمی توانستند دهان خود را به طور كامل ببندند، اما مايل بودند كه دندان های مرتبی داشته باشند.

بهترين راه برای اين مراجعه كننده اين بود كه ابتدا جراحی فک انجام دهند و بعد از آن اقدام به درمان زيبايى كنند، اما به دليل اينكه بيمار تمايلی به جراحی نداشتند، طبق رضايت خودشان تنها درمان زيبايى برای ايشان انجام شد كه البته ايده آل ترين شكل درمان برای ايشان محسوب نمی شود.

علت تراش در لمینت دندان :

قیمت لمینت دندان

در تصوير رو به رو ضخامت يک لايه لمينت دندان را مشاهده می كنيد. همانطور كه مشخص است، لمينت دندان بسيار نازک است اما به هر حال ضخامت مختصری دارد و به همين دليل نياز است تا دندان های اصلی كمی تراشيده شوند تا فضای مورد نياز برای قرار گيری لمينت روی دندان ايجاد شود.

آیا به تراش دندان نیازی است ؟

بسیاری از بیماران نگران تراش دندان های خود می باشند.لازم ذکر به است که امروزه با به کارگیری نانو ذارت جدید و نوع سمان یا چسب های ارتقا یافته برای درمان لمینت دندان در دندانپزشکی خوب دکتر مهرداد نقشینه در غرب تهران و نیز به کارگیری نرم افزار طراحی لبخند، می توانید قبل از شروع درمان خود، از نوع درمان و میزان تراش دندان های خود آگاهی داشته باشید.

استحکام درمان لمینت دندان به چه عواملی بستگی دارد ؟

  • ارزیابی دقیق متخصص زیبایی از آرایش و چیدمان دندان ها

  • رابطه بسته شدن دو فک و میزان درگیری و همپوشانی دندان ها

  • اندازه لمینت نسبت به دندان

  • استفاده از نانو ذرات جدید

  • میزان رعایت بهداشت فردی

براى مشاوره با متخصص زيبايى با دندانپزشکی دکتر مهرداد نقشینه تماس بگيريد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *