لبخند هركس، پر رنگ ترين و تاثير گذار ترين ويژگى آن شخص است. پس بهتر است اين لبخند به زيبا ترين شكل ممكن تبديل شود. بليچينگ يك راه عالى است براى اينكه حال و هواى لبخند شما را تا حد زيادى تغيير دهد. یکی از روش های طراحی لبخند دندانپزشکی دکتر نقشینه در غرب تهراندندانپزشكی خوب در غرب تهران سفید کردن دندان است. در این درمان از انواع لیزر برای سریعتر انجام شدن درمان استفاده می گردد.  در این مطلب درباره انواع لیزر برای سفید کردن دندان توضیحاتی را ارائه می دهیم.

سفید کردن دندان چیست؟

بلیچینگ و سفید کردن دندان یکی از امن ترین راه هایی است که میتواند دندان ها را سفید تر و لبخند شما را زیباتر کند.در بلیچینگ و سفید کردن دندان اتفاق خاص و عجیب و غریبی نمی افتد،بلکه فقط رنگدانه های مواد غذایی که در دندان ها نفوذ کرده اند را از بین می برد. سفید کردن دندان رنگدانه هاى مواد غذايى كه در دندان هاى شما است را از بين ميبرد و دندان هاى شما را به رنگ سفيد طبيعى در می آورد.

مراحل سفید کردن دندانها در یک دندانپزشکی خوب

این درمان دو نوع در خانه و در مطب دارد. ولی پایه و اساس هر دو درمان یکی می باشد. درهر دو مورد ماده سفید کننده مورد استفاده پراکسید هیدروژن می باشد. البته که غلظت این در درمانها مختلف می باشد. این ماده با اکسید کردن رنگدانه های بر روی دندان، آنها را از بین می برد. در واقع این ماده به قسمت های داخلی مینای دندان و حتی عاج دندان نفوذ می کند و باعث سفید شدن این دندانها می گردد

متد مورد استفاده

سفيد كردن دندان در یک دندانپزشکی خوب در غرب تهران  در باعث ایجاد یک لبخند جذاب می شود . زیبایی چهره ی شما از لبخند زیبایی شماست . بسیاری از روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی وجود دارد و حتی بسیاری افراد محصولات سفید کردن دندان را پیشنهاد می دهند اما این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید دهان و دندان شما بسیار مهم است پس از روش های امن برای سفید کردن دندان ها استفاده کنید که این موضوع در دندانپزشکی تخصصی دکتر مهراد نقشینه مورد توجه قرار می گیرد.

سه روش کلی برای سفید کردن دندان در تهران وجود دارد که عبارت اند از:

  • سفید کردن دندان توسط دندانپزشک شما اداره می شود یا سفید کردن دندان در مطبآفیس بلیچینگ )
  • سفید کردن دندان توسط دندانپزشک خود برای استفاده در خانه استفاده می شود یا سفيد كردن دندان در خانه(هوم بلیچینگ )
  • سفید کردن دندان بدون نظارت دندانپزشک خود، در خانه به دست آمده است و یا در خانه ساخته شده است

تفاوت سفیدکردن دندان با کامپوزیت

  • سفیدکردن دندان

در سفیدکردن دندان می توان رنگ دندان ها را سفید کرد و تغییر فرم دندان ها در سفیدکردن دندان قابل انجام نیست.سفیدکردن دندان تنها به افرادی که فقط می‌خواهند رنگ دندان خود را سفید کنند و نیازی به تغییر در فرم، اندازه و شکل دندان خود ندارند و یا دندانهایی مرتب و با سایز مناسب ندارند به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

  • کامپوزیت

در درمان کامپوزیت دندان علاوه بر تغیرر رنگ دندان ها،انداره،فرم و ظاهر دندان ها نیز تغییر می کند.. در روش کامپوزیت بر روی دندان هیچگونه تراشی داده نمی‌شود و کامپوزیت بر روی دندان بدون تراش قرار میگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *