سفيد كردن دندان در غرب تهران

سفيد كردن دندان در تهران

در دو روش آفیس بلیچینگ و هوم بلیچینگ

سفيد كردن دندان در غرب تهران باعث ایجاد یک لبخند جذاب می شود . زیبایی چهره ی شما از لبخند زیبایی شماست . بسیاری از روش های سفید کردن دندان در دندانپزشکی وجود دارد و حتی بسیاری افراد محصولات سفید کردن دندان را پیشنهاد می دهند اما این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید دهان و دندان شما بسیار مهم است پس از روش های امن برای سفید کردن دندان ها استفاده کنید که این موضوع در دندانپزشکی تخصصی دکتر مهراد نقشینه مورد توجه قرار می گیرد

سه روش کلی برای سفید کردن دندان در تهران وجود دارد که عبارت اند از:

  • سفید کردن دندان توسط دندانپزشک شما اداره می شود یا سفید کردن دندان در مطب ( آفیس بلیچینگ )
  • سفید کردن دندان توسط دندانپزشک خود برای استفاده در خانه استفاده می شود یا سفيد كردن دندان در خانه (هوم بلیچینگ )
  • سفید کردن دندان بدون نظارت دندانپزشک خود، در خانه به دست آمده است و یا در خانه ساخته شده است

کدام روش را برای سفید کردن دندان هایم در نظر بگیرم و انتخاب کنم؟

شما می توانید یک روش خاص برای سفيد كردن دندان در غرب تهران بر اساس یک یا چند عامل در نظر بگیرید، از جمله:

  • نوع تغییر رنگ دندان شما
  • هزینه درگیر در درمان سفید کردن دندان
  • روش درمان سفید کردن دندان  نسبت به سن شما (این مربوط به کودکان است)

قبل از اینکه برای بلیچینگ دندان تلاش کنید، بهتر است که در مورد روش های سفید کردن دندان با دندانپزشک خود صحبت کنید. دندانپزشک شما می تواند یک طرح درمان را که بهترین نیازهای شما را برطرف می کند، توصیه کند.

عكس روبرو بليچينگ ( سفید کردن دندان در مطب یا آفیس بلیچینگ ) می باشد. همان طور كه می بينيد يک ماده ى تيره رنگ بر روى دندان هاى بيمار قرار داده می شود. اين ماده رنگدانه هاى مواد غذايى را كه در طی سال ها در دندان بيمار جا خوش كرده اند را از بين می برد و رنگ سفيد و طبيعى دندان را برمی گرداند. ماده ى سبز رنگى كه بين لثه و دندان قرار گرفته، از تحريک لثه توسط ماده ى تيره رنگ جلوگيرى می كند.

سفید کردن دندان ها بصورت حرفه ای :

دندانپزشک شما می تواند از روش های مختلفی برای سفيد كردن دندان در غرب تهران در مطب استفاده کند. به طور کلی، روش هایی که برای سفید کردن دندان استفاده می کنند، پراکسید کربامید است. این روش رنگ دندان را در یک واکنش شیمیایی هدف قرار می دهد. این یک راه امن برای سفید کردن دندان ها است.

 درمان سفید کردن دندان در مطب یا همان آفیس بلیچینگ :

سفيد كردن دندان در غرب تهران

درمان آفیس بلیچنگ و یا همان سفيد كردن دندان در غرب تهران در مطب درمان مفیدی محسوب میشود زیرا هم تاثیر مواد سفید کننده را به سرعت میبینید و هم اینکه در صورت رعایت نکات بعد از سفید کردن دندان ، متوجه میشوید سفیدی دندان های شما ماندگار است. درمان آفیس بلیچینگ بهتر است چندین جلسه انجام شود تا نتیجه بهتری بگیرید .

معمولا برای سفید کردن دندان در مطب از نورهای آبی رنگ که در تصویر نمایش داده شده جهت سرعت بخشیدن به عمل بلیچینگ استفاده میشود زیرا توسط این نور مواد بلیچینگ فعال میشوند. شما میتوانید پس از انجام آفیس بلیچینگ هوم بلیچینگ هم انجام دهید تا درمان موثرتر باشد.

درمان سفيد كردن دندان در غرب تهران

سفيد كردن دندان در خانه زیر نظر دندانپزشک :

شما می توانید دندان هایتان را در خانه توسط وسایلی که دندانپزشک به شما میدهد سفید کنید. برای سفید کردن دندان در خانه دندانپزشک شما یک ژل را به شما میدهد تا روی یک سری پوشش هایی که دندانپزشک به شما میدهد قرار دهید و ظرف 30 دقیقه تا یک ساعت در روز (به عنوان توصیه شده توسط دندانپزشک خود) چند هفته برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید.

قبل از اقدام به بلیچینگ باید دندان های پوسیده را ترمیم کنیم. باید بدانیم که بلیچینگ و سفید کردن دندان بر روی پر کردگی ها، روکش ها، لمینت ها و نواحی زرد ریشه ناشی از تحلیل لثه تاثیری ندارد. قبل از اقدام به هوم بلیچینگ و سفید کردن دندان، انجام جرم گیری(در صورت وجود جرم ) و بروساژ به نتیجه گیری بهتر می انجامد.

موادی که در هوم بلیچینگ دندان استفاده می شود ترکیبی از هیدروژن پروکساید است یعنی همان آب اکسیژنه و یک سری اکتیویتر ها (فعال کننده ها) در درصد های متفاوت  است که در برند های مختلف به آن اضافه می شود.

سفيد كردن دندان در غرب تهران

تفاوت هوم بلیچینگ ( سفيد كردن دندان در خانه ) و آفیس بلیچینگ ( سفيد كردن دندان در مطب ) چیست؟

دکتر مهرداد نقشینه :

ماده بلیچی که در روش office یا سفيد كردن دندان در مطب در دندانپزشکی تخصصی دکتر مهرداد نقشینه استفاده می شود قوی تر از روش home یا سفيد كردن دندان در خانه است و فقط می تواند در کلینیک و توسط دندانپزشک انجام شود

دندان ها نقش مهمى در چهره ى شما دارند. در زمان خندیدن یا حرف زدن دندان هاى شما نمایان مى شوند و ظاهر آن ها مى تواند به زیبایى چهره شما اضافه کرده و یا آن را خراب کند. دندان هایی با شکل و اندازه ى خوب و فاصله ى متناسب، در کنار دیگر اجزاى صورت، لبخندى جذاب و چهره اى زیبا براى شما مى سازند.

برای حفظ نتایج سفید کردن دندان خوردن، نوشیدن و عادت های بهداشت دهان می تواند تا حد زیادی نتایج سفید کردن دندان ها شما را تحت تاثیر قرار دهد. پس از انجام هرگونه درمان سفید کننده، دندانهایتان هنوز در معرض رنگ آمیزی از نوشیدنی هایی مانند چای و قهوه و غذاهای خاص هستند.

شستشو دهان و دندان به زودی پس از خوردن یا نوشیدن می تواند بسیار موثر باشد. اطمینان حاصل کنید که از روش متناظر با نیازهایتان استفاده کنید و همیشه دستورالعمل های محصول و دندانپزشک را دنبال کنید. اگر عوارض جانبی داشته باشید، با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

 دندانپزشکی تخصصی مهرداد نقشینه دو روش بالا را در سفید کردن دندان در تهران به شما پیشنهاد میدهد اما اگر تمایل به استفاده از روش های خانگی دارید ما به شما این موارد را پیشنهاد می دهیم :

  • جوش شیرین

    دانشمندان به این باورند که جوش شیرین و پراکسید هیدروژن (یا همان آب اکسیژنه) که در ژل هایی که دندانپزشک در روش خانگی به شما پیشنهاد میدهد از قدیمی‌ترین سفیدکننده‌های دندان است که در هر خانه‌‌ای یافت می‌شود. انسان در زمان قدیم برای سفید کردن دندان از پراکسید هیدروژن رقیق شده  استفاده می کرده است اما این امر باید برای چند ثانیه انجام شود و بیشتر از آن برای دندان مضر است.

    شما میتوانید از ترکیب چتد قطره آب اکسیژنه سه درصدی و مقداری جوش شیرین یک خمیر سفید کننده برای دندان های خود تهیه کنید ( این مواد را باید آنقدر به هم بزنید تا خمیر شود) میتوانید از این خمیر مانند یک خمیر دندان معمولی استفاده کنید.

  • پوست موز

    قسمت داخلی پوست موز که سفید رنگ است و سرشار از پتاسیم ، منیزیم ، منگنز و دیگر مواد معدنی است برای سفید کردن دندان خود استفاده کنید. این مواد معدنی که نام برده شد میتواند جذب مینای دندان شود و تاثیر به سزایی در سفید کردن دندان شما داشته باشد.

    می توانید برای استفاده از این روش پس از اینکه دندان های خود را مسواک زدید تکه ای از پوست موز را به مدت 2 دقیقه روی دندان خود قرار دهید اگر پوست موز را روی دندان خود بکشید تاثیر بهتری دارد . اگر پیش از خوابیدن نیز این کار را انجام دهید تاثیر بیشتری در سفید کردن دندان شما دارد.

  • آبلیمو

    استفاده از آبلیمو و جوش شیرین در سفید کردن دندان شما تاثیرگذار است به این صورت که کافی است کمی جوش شیرین و آبلیمو را در محافظ دهانی بریزید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در دهان خود قرار دهید پس این کار دندان خود را بشویید. وقتی دندان خود را شستید متوجه تاثیر این ماده خواهید شد.

    محافظ دندان چیست؟ محافظ دندان را میتوانید از داروخانه و یا وسایل ورزشی تهیه کنید این محافظ ها را بوکسورها برای محافظت از دندان هایشان هنگام مسابقه استفاده می کنند اگر تهیه محافظ دندان برای شما راحت نیست می توانید موادی که ترکیب کردید را برای چند دقیقه در دهان خود نگه دارید.

  • سرکه سیب

    مزایای سرکه سیب در همه زمینه ها بر کسی پوشیده نیست . سفید کردن دندان با سرکه سیب رقیق شده یکی از روش های سنتی می باشد که به کمک خمیر دندان می آید ولی نمیتواند جایگزین مناسبی برای خمیر دندان باشد. برای رقیق کردن سرکه سیب ، از آب و سرکه استفاده کنید به این صورت که سرکه 3 برابر آب باشد .

  • خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

    کاری که باید انجام دهید این است که با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین، با پراکسید هیدروژن در یک ظرف کوچک یک خمیر نازک درست کنید، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید، و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس بشویید ، و با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید.

  • خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه

    1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک و 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان درست شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *